אנחנו ב- MONALO שואפים לאפשר לכן/ן את החוויה הכי טובה לרכישת פריטי אופנה מהארנה האינטרנטית.
תהליך הקניה
1. לאחר ההזמנה, המשלוחים מתבצעים באמצעות הדואר ישירות מהספק בחו"ל לכתובת בית הלקוח/ה שרכש/ה, כפי שרשם/ה בהזמנה. המשלוח הינו חינם עבור הרוכש כאשר יישלח בדואר אוירי רגיל על פי מדיניות אותה הארץ. הגעת פריט כ- 25 ימ י עסקים. במידה וישנה דרישה למשלוח מהיר/ עד לבית, ייגבה תשלום נוסף מהרוכש/ת בהתאם למדינייות המשלוחים ממנה יוצא הפריט ומחיר חברת המשלוחים. במידה והפריט לא הגיע ליעד עד 60 ימי עסקים מיום המשלוח, יוחזר לקונה מלא הסכום ששילם עבור אותו הפריט.
2. ביטול, החלפה והחזרת מוצרים תיתכן על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), סעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן של ישראל המגדיר עסקת מכר מרחוק, לפריטי ביגוד ואופנה.
לאחר משלוח בדואר לא ניתן לבטל, אלא לאחר קבלת המוצר.
א. מוצר לא תקין- ביטול/החזרה בשל הגעת מוצר שאינו תקין ושונה מהפריט שהוזמן- יש להודיע מיד עם קבלת המוצר בכתב להנהלת האתר. יש לשלוח את הפריט עד 2 ימי עסקים מיום קבלתו לכתובת שתינתן על ידי הנהלת MONALO בישראל. בעת שיגיע הפריט והנהלת האתר תאשר, ולאחר בדיקה יימצא כי אכן אינו תקין, יוחזר לרוכש הסכום המלא ששילם עבור אותו מוצר.
ב. במקרה של חרטה או טעות בהזמנה (מידה/ דגם) של הרוכש- על הקונה להודיע בכתב ביום קבלת המוצר על רצונות להשיבו, ועליו להשיב המוצר תוך 2 ימי עסקים מיום קבלתו. המוצר יוחזר על ידי הרוכש לספק מחו"ל ממנו נשלחה החבילה. הוצאות המשלוח יהיו על הקונה/ המבטל במלואם. לקונה יוחזר סכום הרכישה בניקוי דמי ביטול של 5% ממחיר הרכישה . אלטרנטיבה שאנו מציעים היא משלוח לכתובתנו בארץ והחזר הסכום ששולם פחות 5% ממחיר המוצר+ דמי משלוח חזרה (דמי ביטול + עלויות משלוח).
ג. במקרה של ביטול/חזרה של פריט שנרכש במבצע עם עוד מוצרים, ינוכה סכום הההטבה מסכום הרכישה.
יש ליצור קשר עם הנהלת MONALO ותינתן הכתובת בישראל /בחו"ל למשלוח הפריט.
בנוסף לכל האמור לעיל, יש להדגיש כי- כל מוצר אשר בוצע בו שימוש אינו זכאי להחלפה/החזר. על כל המוצרים המוחזרים להיות במצב חדש, ללא שימוש, ועם תגיות ואריזה מקוריות.
ההחזר יבוצע רק לאחר הגעת הפריט המוחזר ל MONALO ותיבדק תקינותו.
ביגוד והנעלה: ניתן להחזיר תוך 2 ימי עסקים ובלבד, שלא הוסרה מהם תווית המחיר.
לא ניתן לבצע החזר ולבטל עיסקה של בגדי ים והלבשה תחתונה.
3. עמלות/ מיסים: מרגע הגעת המוצר לארץ העמלות הינן באחריות לקוח שרכש הפריט. רצוי להתעדכן מאתר רשות המיסים בנוגע לתנאי החוק.
4. אסוף מהדואר– באחריות הרוכש לעקוב אחר הגעת הפריט לדואר . במידה והרוכש לא אסף את המשלוח מהדואר, ישא בעלויות המלאות של הפריט שרכש כולל עלויות משלוח. לא יהיה זכאי לקבלת החזר עבור הפריט שרכש.